Handelsbetingelser for ProBatteri / BaTeka ApS

Generelt

1.1 Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler indgået mellem ProBatteri / BaTeka ApS (CVR nr. 42774162) (herefter benævnt “virksomheden”) og kunden.

1.2 Ved at indgå et køb med virksomheden accepterer kunden betingelserne heri.

Ordre og Aftaleindgåelse

2.1 Kundens bestilling anses for at være et tilbud om køb af produkter eller tjenester fra virksomheden.

2.2 Aftalen anses for indgået, når virksomheden afsender en fragtlabel eller sender en faktura til kunden.

Priser og Betaling

3.1 Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er Inklusive moms, medmindre andet er angivet.

3.2 Betaling skal ske inden for de betalingsfrister, der er angivet på fakturaen.

3.3 Der bliver opkrævet elektronisk betaling via bank overførelse eller Kredit kort samt mobilepay via SMS link eller Email link fra Faktura Partner Dinero

3.4 Virksomheden forbeholder sig ret til at ændre priser uden varsel, men ændringer vil ikke påvirke allerede bestilte service eller køb.

3.5 Betalingen vil først blive opkrævet når servicen er fuldført eller at kundens batteri er klar til afsendelse eller afhentning

Levering

4.1 Levering når produktet overgår til køber er det købers ansvar

4.2 Når elcykel batteriet skal sendes via ProBatteri / BaTeka ApS label system dermed via gratis pakkelabel som håndteres af Postnord, skal det tydeliggøres at der ikke er erstatnings pligt på vare(r) der går tabt ved forsendelse fra kunden til Postnord.

4.3 Leveringstider som er oplyst på hjemmesiden er kun vejledende og kan varigere afhængig af den pågældende situation, dette kan være hvis servicen kræver ekstra håndtering eller andre udskiftninger end det kunden har bestilt.

Fortrydelsesret

5.1 Kunden har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af produkterne, i henhold til gældende lovgivning.

5.2 Kunden skal meddele virksomheden skriftligt, hvis fortrydelsesretten ønskes udnyttet.

5.3 Hvis varen er af speciel art eller fremstillet efter kundens ønske vil fortrydelsesretten ikke være gældende og ProBatteri / BaTeka ApS Kan derfor nægte at tage varen retur.

5.4 der er ikke fortrydelsesret på serviceydelser

5.5 der er ikke fortrydelsesret, ved ordre eller serviceydelser indgået hos ProBatteri/BaTeka.ApS i butikken på nørrebrogade 135A Fredericia

Reklamation og Ansvar

6.1 Kunden skal reklamere over eventuelle mangler ved produkterne inden for rimelig tid efter opdagelsen.

6.2 Virksomheden er ikke ansvarlig for følgeskader eller driftstab, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

6.3 Risikoen for produkterne overgår til kunden ved levering, det skal tydeliggøres at ProBatteri/ BaTeka.ApS er ansvarlig for at vare(r) overgår til kunden. (Hvis kundens vare(r) bortkommer via transport vil ProBatteri / BaTeka ApS sørge for kompensation i samarbejde med transportfirmaet. Dette kan max udgøre (3500 DKK Eksklusive moms)

6.4 ProBatteri/BaTeka ApS kan ikke gøres til pligt at genetablerer kundens gamle batteri pakke eller batteri kasse ved fejlagtig renovering. Men kan i stedet tilbyde pengene retur.

6.5 Det er kundens ansvar at sørge for at sende det rigtige batteri ind. Hvis der undersøges en anden type batteri ved indsendelse og det ikke kan laves, vil der blive opkrævet et undersøgelses gebyr på 699 DKK

Persondata og Fortrolighed

7.1 Virksomheden behandler persondata i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Se virksomhedens privatlivspolitik for yderligere oplysninger.

Ændringer i Handelsbetingelserne

8.1 Virksomheden forbeholder sig ret til at ændre disse handelsbetingelser. Ændringer vil træde i kraft ved offentliggørelse på virksomhedens hjemmeside Probatteri.dk / ProBatRep.dk .

Lovvalg og tvister

9.1 Aftaler indgået med virksomheden er underlagt dansk ret.

9.2 Tvister mellem parterne afgøres ved retten i kolding i henhold til reglerne i Voldgiftsinstituttet og afgøres af en voldgiftsret med en voldgiftsmand.

Garanti og reklamationsret

10.1 ProBatteri / BaTeka.ApS Giver udover den 2 Års reklamationsret også 2 Års Garanti læs mere under garanti krav

10.2 Tids begrænsning for reklamation, hvis service yddelsen indebærer et renovered batteri og der reklameres over fejl eller mangler og dette kræver tilbage sendelse af batteriet vil der være en reklamations undersøgelses tid på 1-5 Uger fra modtagelsen Dette inkluderer at rette den opståede fejl. 

Ekstra udgifter til batteri renoveringen

11.1 Hvis batteriet i tilfælde af undersøgelsen under renovering fremviser at der er dårlige forbindelser mellem udgange eller oplader stik vil ProBatteri / BaTeka ApS kontakte kunden elektronisk for at oplyse om fejlen. Dette kan medfører ekstra udgifter men kun hvis kunden bekræfter at den ekstra ydelse må udføres.

11.2 Hvis kunden ikke ønsker at færdiggøre renoveringen ved ekstra fejl på batteriet vil ProBatteri/BaTeka ApS fuldføre celleudskiftningen og sende den elektroniske betaling til kunden for celleudskiftningen. Det skal tydeliggøres at ProBatteri / BaTeka ApS ikke er ansvarlig for at batteriet fungerer 100% Hvis kunden ikke fortager de nødvendige udskiftninger

11.3 Den ekstra udgift af batteri renoveringen kan ikke overstige 20% af den oprindelige pris eller højst 899 DKK inklusiv moms.

11.4 Hvis kunden sender sit batteri til renovering efter 30 Dage fra modtagelse af fragt label vil der blive opkrævet et administrations gebyr på 340 DKK. Dette er i henhold til at pakke-label gøres ugyldig efter 29 dage hos Shipmondo / Postnord

(Garanti krav

13.1: (Batteriet må kun åbnes af (Bateka.ApS, Probatteri) hvis batteriet åbnes af andre vil garantien frafalde.)

13.2:( Hvis batteriet udsættes for synderlige hårde slag-tab, vil garantien ikke dække.)

13.3: (Hvis Batteriet udsættes for vandskade, vil garantien ikke dække. Batteriet er ikke 100% vandtæt men vi isolere og bruger silikone for at holde batteriet lukket )

13.4: (Batteriet skal oplades minimum 1 gang hver 2 måned for at garantien dækker.)

13.5: (Ved fejl på batteriet opstået af vandskader tab og misligholdelse dækker garanti ikke.)

13.6: (Garanti dækker ikke elektronik der ikke er udskiftet som kommer fra fabrikant: se om elektronikken har været udskiftet på din ordre.

13.7: (Oplader fejl der har resulteret i at batteriet bliver ødelagt, vil ikke blive dækket af garanti.)

13.8:(Hvis der skulle opstå fejl efter renoveringen med fabrikantens installerede elektronik. Vil garantien ikke dække.

Garanti dækker følgende kapacitetstab

14.1: (Hvis kapaciteten inden for 4 måneder falder med mere end 10%

14.2: (Hvis kapaciteten inden for 4-8 måneder falder med mere end 20% dækker garantien)

14.3: (Hvis kapaciteten inden for 8-12 måneder falder med mere end 30% dækker garantien)

14.4: (Hvis kapaciteten inden for 12-24 måneder falder med mere end 50% dækker garantien)

(Vi måler kapacitet i Ah ved hjælp af vores specielle udstyr)

15.1: (Alle vores lodninger og svejsninger under reparationen dækkes af garantien)

15.2: (Fragt tur/retur dækkes af garantien hvis garantien er berettiget

15.3: (alle vores batterier er dækket af vores 2 års garantiordning! fra faktura dato)

15.4: ( hvis batteriet undersøges og fejlen ikke er i henhold til garantien krav opkræves der 699 DKK i undersøgelses gebyr som dækker fragt og undersøgelses tiden

Privatlivspolitik for ProBatteri BaTeka ApS

Din tillid er vigtig for os, og vi sætter stor pris på, at du vælger at handle hos ProBatteri BaTeka ApS (CVR nr. 42774162). Vi er forpligtet til at beskytte dine personlige oplysninger og sikre, at de anvendes ansvarligt. Denne privatlivspolitik forklarer, hvordan vi indsamler, bruger og deler dine oplysninger.

Formål med Oplysningerne

1.1 Vi bruger dine oplysninger til at forbedre kundeforholdet og købsoplevelsen.

1.2 Oplysningerne bruges til at kontakte dig som kunde med henblik på at forbedre din købsoplevelse.

Deling af Personlige Oplysninger

2.1 Vi deler nødvendige oplysninger med udvalgte tredjeparter for at udføre elektronisk betaling, forsendelse og forbedring af købsoplevelsen.

2.2 Følgende tredjeparter kan modtage dine oplysninger:

Dinero.dk: For elektronisk fakturering og betaling.

Mobilepay.dk: For elektronisk betaling.

ProBatteri.dk og Probatrep.dk: For at forbedre købsoplevelsen.

Simply.com: For at kontakte kunden og opbevare data sikkert.

Tech.In: For at forbedre købsoplevelsen.

Shipmondo.dk og Postnord.dk: For at udføre forsendelser.

Datadelingssikkerhed

3.1 Vi har implementeret passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine oplysninger mod uautoriseret adgang, tab eller misbrug.

Samtykke og Ændringer

4.1 Ved at bruge vores tjenester samtykker du til denne privatlivspolitik.

4.2 Vi forbeholder os retten til at ændre privatlivspolitikken. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores håndtering af dine personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på [kontaktinformation].